pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi

  • masa pelepasan:2024-03-26 14:31:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:241
  • Penerangan pantas:

    pelincir,Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boa

Kandungan artikel

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Kedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.

pelincirApabila minyak hidraulik tidak cukup, pompa hidraulik akan mengalami penghisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan menghasilkan bunyi yang tinggi.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

KambiaLangkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton,pelincirAxle Co., Ltd., m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

Jembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, storage yards, subway stations, ports, granaries, memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, menguasai ruang dalam yang kurang, mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo, hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang,pelincirPlatform jembatan naik, dan keuntungan lain.


pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi



Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)

Kereta platform kerja udara lengan lurus.

Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

Kejujuran dan keuntungan bersamaPembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Kemudian, plat grid ditetapkan, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.


pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi



Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.

Interpretasi dan pengamatanPapan.

Adakah ada orang yang bertugas bertanggungjawab untuk pengurusan. Jika ada orang yang ditugaskan di kilang untuk mengelola dan menyimpan peralatan syarikat, ia akan lebih tepat masa untuk mengesan mana-mana masalah dengan jembatan naik bimbit. Ingat, perbaikan tidak boleh ditunda.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge,pelincirVehicle boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

pelincirPanjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.


pelincirMaklumat produk lain
  • JinanApa prinsip pengubah kuasaCiri, prestasi dan aplikasi

    JinanApa prinsip pengubah kuasaCiri, prestasi dan aplikasi

  • BitomPembuat lift guntingSejauh mana anda tahu

    BitomPembuat lift guntingSejauh mana anda tahu

  • BitomFabrik Penghasilan DengCheQiaoKesan khas selepas permohonan

    BitomFabrik Penghasilan DengCheQiaoKesan khas selepas permohonan

  • GutaJembatan naik hidraulik tetapPeranan apa yang dapat menolong anda

    GutaJembatan naik hidraulik tetapPeranan apa yang dapat menolong anda

  • GutaPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriStruktur asas dari

    GutaPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriStruktur asas dari

  • GutaFlip belakang plat hidraulik flipperApakah hak penjagaan itu

    GutaFlip belakang plat hidraulik flipperApakah hak penjagaan itu

  • ZhengzhouApakah item ujian pengubah jenis keringPrestasi menjadikan prospek pasaran masa depannya sa

    ZhengzhouApakah item ujian pengubah jenis keringPrestasi menjadikan prospek pasaran masa depannya sa

  • Vitti sur SeinePembuat platform angkat hidraulikAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyata

    Vitti sur SeinePembuat platform angkat hidraulikAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyata

  • segera:Peringatan: Maklumat pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi memberi anda pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi oleh syarikat kami, perkhidmatan pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi. pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di pelincirTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenebat bunyi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!